23rd March, Kami meliburkan diri dengan menonton Teater di Dewan Bandaraya yang bertajuk Celorong Celoreng..... Cewah.... skema giler ayat aku kan.
Who join us? Thy and I, Zie and Cherian last but not least, Ayu and G.... not bad, quiet nice story line. all of us very enjoy on that.
What the important is, Thy and I found something to stalk.... jeng jeng jeng lets start the show!!!!
Beutiful night......
Beutiful View.....
Waaaa.......
This is the best bro.....
Sbenonyer kami pun x taw sape gadis nie..... ape pun credit to her coz dapat load pix kat cnie laa kan. Dan yang lebih kesian kan, orang yang amek gmbo tuu terpakse buat muka x malu semata mata nak dapat pix awek comey.... Lalallaaaa.....
Who join us? Thy and I, Zie and Cherian last but not least, Ayu and G.... not bad, quiet nice story line. all of us very enjoy on that.
What the important is, Thy and I found something to stalk.... jeng jeng jeng lets start the show!!!!
Beutiful night......
Beutiful View.....
Waaaa.......
This is the best bro.....Sbenonyer kami pun x taw sape gadis nie..... ape pun credit to her coz dapat load pix kat cnie laa kan. Dan yang lebih kesian kan, orang yang amek gmbo tuu terpakse buat muka x malu semata mata nak dapat pix awek comey.... Lalallaaaa.....
0 comments:
Post a Comment